Hűségprogram ÁSZF
Alma+ Hűségprogram Általános Szerződési Feltételei
(a továbbiakban „ÁSZF”)
- Általános rendelkezések
Az Alma+ Hűségprogram tulajdonosa és működtetője a Patika Management Kft. (székhelye: 1061 Budapest, Király utca 12., Cg: 01-09-904789; a továbbiakban: „Szolgáltató”). A Szolgáltató az Alma+ Hűségprogramot azzal a céllal hozta létre, hogy az Alma Gyógyszertárak márkanév alatt franchise rendszer keretében együttműködő patikahálózat vásárlói (a továbbiakban: „Vásárló”) számára megteremtse az egységes elvek és szabályok mentén működő vásárlói program kereteit.
Az Alma+ Hűségprogram az Alma Gyógyszertárak vásárlói számára nyitva álló vásárlásösztönző program, amelynek keretében a Vásárló a vásárlásaihoz igazodva előre meghirdetett feltételek mellett vásárlói kedvezményekhez juthat, ha egy adott Alma Gyógyszertárban vásárol, illetve az Alma Gyógyszertárakban elérhető termékek mellett egyre bővülő kiegészítő szolgáltatásokat is elérheti.
Az Alma+ Hűségprogram jelenleg az alábbi fő funkciókat biztosítja a hűségprogramhoz csatlakozó Vásárlók számára:
- Fix százalékos kedvezmény az Alma Gyógyszertárakban történő vásárlások után az Alma+ Hűségkártyával rendelkező vásárlók részére (továbbiakban: „Alma+ azonnali akciós kedvezmény”)
- A hűségprogram keretein kívül rendszeresen megjelenő akciós újság/katalógusban megjelenő akciós termékekre további kedvezmény az Alma+ Hűségkártyával rendelkező vásárlók részére (továbbiakban: „hűségkártyás extra akciós ár”)
- az Alma+ Hűségprogram keretén belül a későbbiekben meghirdetett egyéb kedvezményekben, akciókban és szolgáltatásokban részesülhetnek (továbbiakban „Alma+ speciális kedvezmények”);
- az Alma Gyógyszertárakban történt vásárlásaik után személyes számlájukon pontokat gyűjthetnek (a továbbiakban „Alma+ hűségpontok”) és a gyűjtött pontokat a jóváírás helye szerinti Alma Gyógyszertárban beválthatják;
- kizárólag az Alma Gyógyszertárakban beváltható kuponokat érvényesíthetnek (a továbbiakban „Alma+ kuponok”)
- élvezhetik az új, személyre szabott egészséges életmóddal kapcsolatos digitális tanácsadó és tájékoztató szolgáltatásokat (továbbiakban „Alma+ Egészség”);
- Az Alma+ Hűségprogram új funkciója lehetőséget biztosít a regisztrációval rendelkező felhasználóknak arra, hogy a Szolgáltató által az Alma+ Hűségprogram keretében központilag szervezett vásárlói programok és szolgáltatások mellett hozzáférjenek az egyes Alma Gyógyszertárak által saját vásárlói programjuk keretében külön indított akciókhoz és patikai szolgáltatásokhoz is (továbbiakban az „Alma+ Patikai Szolgáltatások”);
- továbbra is részt vehetnek az Alma Gyógyszertárakban elérhető gondozási programokban („Praxis Platform Gondozási Program”)
Az Alma+ Hűségprogrammal kapcsolatos aktuális információk az Alma+ Hűségprogram webhelyén (www.almapatika.hu/huseg), az Alma + mobilalkalmazáson, illetve a Alma Gyógyszertárakban érhetőek el.
Az egyes Alma Gyógyszertárak önállóan döntenek arról, hogy részt vesznek-e és ha igen akkor milyen feltételekkel az Alma+ Hűségprogramban. Ennek megfelelően az Alma+ Hűségprogram keretében az egyes Alma Gyógyszertárakban elérhető kedvezmények köre és azok feltételei patikánkként eltérhetnek.
Jelen ÁSZF tartalmazza a Szolgáltató által üzemeltetett Alma+ Hűségprogramban való részvétel általános szerződési feltételeit. Személyes adatainak kezelését az Adatkezelési Tájékoztató szabályozza.
- Csatlakozás az Alma+ Hűségprogramhoz
Az Alma+ Hűségprogramban minden 16. életévét betöltött természetes személy részt vehet, aki elfogadta a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési Tájékoztatót. Jogi személyek és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek nem jogosultak részt venni az Alma+ Hűségprogramban.
Alma+ Hűségprogramhoz (i) az Alma+ mobilalkalmazáson keresztül, illetve (ii) Alma+ Hűségprogram webhelyén online regisztrációval lehet csatlakozni.
A Vásárló oly módon is csatlakozhat a programhoz, hogy az Alma+ Hűségprogramban résztvevő patikában a kérésére egy meg nem személyesített fizikai hűségkártyát kap, amelyet Alma+ mobilalkalmazáson vagy Alma+ Hűségprogram webhelyén a Vásárló beregisztrál a programba. Regisztráció nélkül a fizikai hűségkártya csak korlátozott szolgáltatások igénybevételére jogosít.
Az Alma+ Hűségprogramba történő regisztrációval a Vásárló elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és kijelenti, hogy megértette és tudomásul vette annak tartalmát.
Tekintettel arra, hogy a Szolgáltató a Praxis Platform Program elnevezés alatt folytatott korábbi hűségprogramját a továbbiakban egységesen jelen ÁSZF szerinti Alma+ Hűségprogram keretében kívánja folytatni, amennyiben a Vásárló már rendelkezik Praxis Platform Program keretében kibocsátott gondozási/hűségkártyával, úgy az a tovább használattal automatikusan az Alma+ hűségkártya rendszerében kerül rögzítésre és a további használatára a jelen ÁSZF lesz irányadó. A Vásárlónak a teljes funkcionalitás érdekében lehetőségében áll a korábbi gondozási/hűségkártyáját Alma+ Hűségprogram digitális online felületein (az Alma+ Hűségprogram webhelyén és az Alma+ mobilalkalmazásban) az Alma+ Hűségprogramba beregisztrálni.
Ha a Vásárló nem él a korábbi kártya Alma+ Hűségprogramba történő regisztrációjának lehetőségével, úgy a korábbi kártyája úgy működik tovább, mint az Alma+ Hűségprogram keretében kiadott meg nem személyesített fizikai hűségkártya, ami a regisztráció megtörténtéig csak korlátozott szolgáltatásokra jogosít.
- Alma+ hűségkártya
- Az Alma+ hűségkártya létrehozása:
Minden az Alma+ Hűségprogramhoz csatlakozó Vásárlóhoz egy egyedi számla kerül hozzárendelésre, amely egyedi számlához kapcsolódóan digitálisan és/vagy fizikailag egy kártya kerül kibocsátásra, ami az Alma+ Hűségprogram keretében a Vásárlót megillető vásárlási kedvezmények nyilvántartására, illetve a kedvezmények beváltására szolgál, valamint az Alma+ Patikai Szolgáltatások és a Praxis Platform Gondozási Program gondozási szolgáltatásokra való jogosultságát is tanúsíthatja (továbbiakban „Alma+ hűségkártya”).
Minden Vásárló csak egy Alma+ hűségkártyára jogosult, többszörös tagság nem lehetséges. Nem jelent többszörös tagságot, ha egy Vásárló az egyedi számlájához digitális és fizikai kártyát is rendel.
Az Alma+ hűségkártya digitálisan az Alma+ Mobilalkalmazáson belüli Datamatrix-kód képében kerül kiállításra, az Alma + mobilalkalmazás általános szerződéses feltételei szerint, azzal, hogy az Alma + mobilalkalmazás a Vásárló részére az Alma+ hűségkártyáját a regisztráció során automatikusan létrehozza és virtuális kártyaként a Vásárló fiókjában automatikusan megjeleníti.
Az Alma+ hűségkártya az Alma Gyógyszertárakban – a digitális kártya mellett párhuzamosan is – fizikai kártyaként is elérhető, azzal, hogy a fizikai kártya birtokosa mindaddig csak korlátozottan fér hozzá az Alma+ Hűségprogram szolgáltatásaihoz, amíg a fizikai kártyáját nem regisztrálja Alma+ Hűségprogram online felületein (az Alma+ Hűségprogram webhelyén és az Alma+ mobilalkalmazásban).
Regisztráció nélkül a fizikai Alma+ hűségkártya az Alma+ Hűségprogram szolgáltatásainak csak korlátozott körére jogosít.
- Az Alma+ Hűségkártya használata:
Az Alma+ hűségkártyák a Szolgáltató tulajdonát képezik és a vásárlások utáni pontgyűjtést, valamint az egyéb kedvezményekre, szolgáltatásokra való jogosultság tanúsítását szolgálják.
A Szolgáltató abban az esetben jogosult pontokat levonni a személyes Alma+ számlákról, ha annak alapos gyanúja merül fel, hogy az érintett visszaélés útján vagy egyébként jogosulatlanul szerzett Alma+ pontokat.
Az Alma+ hűségkártyák kizárólag a Alma Gyógyszertárakban használhatóak.
- Alma+ hűségkártya elvesztése
Az Alma+ hűségkártya elvesztése esetén a Vásárló az Alma Gyógyszertárakban igényelheti meg az új kártyáját azzal, hogy addig gyűjtött pontjai elvesznek, kivéve, ha a kártyát korábban regisztrálta az Alma+ Hűségprogram digitális online felületein (az Alma+ Hűségprogram webhelyén vagy az Alma+ mobilalkalmazásban). Ebben az esetben a korábbi egyenleg megmarad és átvezetésre kerül az új kártyára, feltéve, hogy az új kártya is az Alma+ Hűségprogram digitális online felületein regisztrálásra kerül.
- Alma+ hűségkártya letiltása
Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármiféle visszaélés, vagy jogosulatlan módon történő használat gyanúja esetében bármelyik általa kiállított hűségkártyát saját hatáskörében választása szerint felfüggessze vagy letiltsa. Amennyiben a hűségkártya a szolgáltató kezdeményezésére felfüggesztésre vagy letiltásra kerül, a Szolgáltató erről haladéktalanul értesíti a Vásárlót a rendelkezésére álló elérhetőségeken.
A hűségkártya letiltásából, vagy a regisztráció törléséből eredő károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Sem Szolgáltató, sem a Szolgáltató partnerei nem felelnek a hűségkártyákkal kapcsolatos harmadik személynek felróható visszaélésekért, valamint a hűségkártya elvesztése, ellopása, megsemmisülése következtében keletkezett károkért, kivéve, ha azok a Szolgáltató vagy szerződött partnerei (vagy azok munkatársai, alvállalkozói) szándékos magatartására vezethetők vissza.
Szolgáltató a törvényi előírásoknak is megfelelően, nem tartozik felelősséggel azon helyzetért, amikor a Vásárlónak egy adott patikához tartozó hűségprogramból fakadó jogai (és ezáltal a kedvezményei) azért szűnnek meg, illetve vesznek el, mert az adott patika jogutód nélkül megszűnik vagy a patika és a Szolgáltató közötti szerződéses jogviszony megszűnik.
- Alma+ hűségkártya fiók webhely
A Vásárlóknak lehetőségük van arra, hogy regisztráljanak a www.almapatika.hu/huseg oldalon elérhető Alma+ hűségkártya fiók oldalon, ahol további szolgáltatásokat és funkciókat érnek el, továbbá elektronikusan hozzáférhetnek a kuponjaikhoz, lehetőségük van módosítani a kapcsolattartói adataikat, hozzájárulni további marketing tartalmú hírlevelek küldéséhez (a továbbiakban „Alma+ hűségkártya fiók”). A Vásárlók a regisztrációt követően e-mail címükkel és jelszavukkal bejelentkezve egyéni hozzáférést kapnak az Alma+ hűségkártya fiókjukhoz.
- Alma+ hűségkártya mobilalkalmazás
A Vásárló -- az Alma+ Hűségprogram webhelye mellett -- az Alma+ mobilalkalmazáson keresztül is online hozzáférést kap az Alma+ Hűségprogramhoz, illetve az Alma+ hűségkártyájához (korábbi hűségkártyák digitalizálása, új hűségkártya kiváltása és elektronikus formában történő használata, az Alma + kuponkínálat elérése és elektronikus formában történő felhasználása).
Az Alma+ mobilalkalmazás Android [13.0] vagy újabb, illetve iOS [14.0] vagy újabb verziójú operációs rendszerrel rendelkező mobileszközön futtatható. Az Alma+ mobilalkalmazás ingyenesen letölthető a hivatalos Google Play (Android) és App Store (iOS) alkalmazás-áruházakból.
- Alma+ azonnali kedvezmény
Az Alma+ hűségkártya fix százalékos kedvezményre jogosít a jogszabályok által megengedett termékkörre azon Alma Gyógyszertárakban, amelyek csatlakoztak az Alma+ azonnali kedvezményekhez. A kedvezmény mértéke és az adott termékre való beválthatósága patikánként eltérhet. Egy terméken egyszerre csak egyfajta kedvezmény érvényesül, párhuzamos akciók esetén minden esetben nagyobb kedvezmény az irányadó.
- Hűségkártyás extra akciós ár
Az Alma+ Hűségprogram keretein kívül bármely vásárló számára elérhető módon rendszeresen megjelenő akciós újságban/katalógusban meghirdetett akciós termékekre az Alma+ hűségkártyával rendelkező vásárlók részére a Szolgáltató további kedvezményt hirdethet meg, amely kedvezmény kizárólag az Alma+ hűségkártyával érhető el. A hűségkártyás extra akciós ár feltételeit a Szolgáltató az Alma+ Hűségprogram webhelyén (www.almapatika.hu/huseg), és az Alma+ mobilalkalmazáson teszi közzé.
- Alma+ speciális kedvezmények
Az Alma+ Hűségprogramon belül a Szolgáltató az Alma Gyógyszertárak egészére vagy bizonyos tagjaira speciális kedvezményeket hirdethet. A speciális kedvezmények feltételeit a Szolgáltató az Alma+ Hűségprogram webhelyén (www.almapatika.hu/huseg), és az Alma + Mobilalkalmazáson teszi közé.
- Alma + hűségpontok
- A hűségpontok gyűjtése és beváltása
A Vásárlók a jogszabály által megengedett termékkörre irányuló vásárlásaik után az Alma+ Hűségprogramban részt vevő Alma Gyógyszertárak által meghatározott mértékben hűségpontokat kapnak, amik a hűségpont-egyenlegükben lesznek eltárolva. A vásárlások után a hűségpontok nyilvántartása jóváíró patikákra lebontva történik. Egy hűségkártyához patikánként külön hűségpont egyenleg tartozik. A pontgyűjtés lehetősége nem vonatkozik, olyan termékek vásárlására, amelyek valamilyen más akcióval érintettek. A Vásárló egyszerre több Alma Gyógyszertárban is gyűjthet pontokat, de minden Alma Gyógyszertárban csak az ott gyűjtött pontokat érvényesítheti. A pontbeváltáshoz minimum 50 pontot kell gyűjtsön a Vásárló az adott gyógyszertárban, 1 hűségpont értéke levásárláskor 1 Ft értéknek felel meg.
A hűségpontok érvényességi ideje a jóváírástól számított 365 nap. Az érvényességi idő letelte után a fel nem használt hűségpontok elvesznek. A lejáró pontokról az Alma+ mobilalkalmazás, illetve az Alma+ hűségkártya fiók a hűségkártya megjelenítése során tájékoztatást nyújt, azzal, hogy patikánként kereshető, hogy melyik patikában mennyi hűségpontja van a Vásárlónak.
Szolgáltatónak jogában áll a jóváírt hűségpontokat törölni, amennyiben a jóváírást követően bármely módon a tudomására jut, hogy a pontokat a Vásárló jogosulatlanul, vagy a mobilalkalmazás technikai megoldásainak kijátszásával szerezte.
Szolgáltató jogosult utólag a technikai vagy adminisztrációs hiba folytán tévesen jóváírt pontokat a Vásárlótól visszavonni, illetve köteles az ugyanilyen okból kifolyólag tévesen levont pontokat a Vásárló részére utólagosan jóváírni.
A Vásárló csak fel nem függesztett hűségkártya birtokában, annak felmutatásával gyűjthet és válthat be pontokat a hűségkártya mögött álló egyenleg terhére. A hűségpontok csak abban a patikában válthatóak be, amelyik jóváírta őket, és a különböző patikákban gyűjtött hűségpontok nem vonhatóak össze. Beváltás esetén a beváltott hűségpontok levonásra kerülnek az egyenlegről. Egy vásárlás során tetszőleges mennyiségű hűségpont váltható be feltéve, hogy a Vásárló pontegyenlege elérte a minimális 50 pontot. Beváltáskor 1 pont 1 Ft-ot ér. A hűségpontok beváltásakor a rendszer automatikusan azokat a hűségpontokat vonja le az egyenlegről, amelyek a lejárati határidejükhöz legközelebb állnak.
- Visszaváltott termékek után visszajáró hűségpontok
Amennyiben Vásárló a hűségpontok felhasználásával történt vásárlását követően a terméket visszaváltja, úgy részére az adott patika kizárólag a hűségpontok okán csökkentett árat fizetheti vissza, Szolgáltató pedig a felhasznált hűségpontokat írhatja újra jóvá Vásárló részére.
- Alma+ kuponok
Szolgáltató az Alma+ Hűségprogram keretében – időről-időre – különböző kuponakciókat hirdet meg a Vásárlók részére a jogszabályok által megengedett termékkörre.
Az előre meghirdetett kuponkínálatot a Vásárló az Alma+ Hűségprogram online felületein (az Alma+ Hűségprogram webhelyén és az Alma+ Mobilalkalmazásban) érheti el és a kupon aktiválását követően a kuponakcióhoz csatlakozott gyógyszertárakban az Alma+ hűségkártyával válthatja be.
A kuponok tartalma, így különösen az általuk biztosított kedvezmények mértéke minden esetben az Alma+ Hűségprogram digitális online felületein (az Alma+ Hűségprogram webhelyén és az Alma+ mobilalkalmazásban) kerül részletezésre és a kuponok a felhasználói fiókon belül aktiválhatók .
- Alma+ Egészség Program
Szolgáltató az Alma+ Hűségprogramhoz csatlakozott Vásárlók részére új, személyre szabott az egészséges életmóddal kapcsolatos digitális tanácsadó és tájékoztató szolgáltatásokat vezethet be.
Az Alma+ Egészség Program keretében nyújtott szolgáltatások feltételeit a Szolgáltató az Alma+ Hűségprogram webhelyén, és az Alma + mobilalkalmazáson teszi közzé.
- Alma+ Patikai Szolgáltatások
Az Alma+ Hűségprogram megújult funkciója lehetőséget biztosít a Vásárlóknak arra, hogy a Szolgáltató által az Alma+ Hűségprogram keretében központilag szervezett vásárlói programok mellett hozzáférjenek az egyes Alma Gyógyszertárak által indított és kizárólag az adott patikában elérhető akciókhoz és patikai szolgáltatásokhoz is.
A Vásárlók az Alma+ Patikai Szolgáltatások keretében meghirdetett akciókat és vásárlói programokat ugyanúgy az Alma+ Hűségprogram digitális online felületein keresztül érhetik el, azzal, hogy ezen akciók és vásárlói programok az adott patika saját vásárlói programjának tekintendőek, amelynek részletes feltételeit a Patikai Szolgáltatásokra vonatkozó Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák.
Az Alma+ Patikai Szolgáltatások keretében meghirdetett akciók és vásárlói kedvezmények minden esetben az Alma+ Hűségprogram digitális felületein (az Alma+ Hűségprogram webhelyén és az Alma+ mobilalkalmazásban) kerülnek részletezésre.
- Praxis Platform Gondozási Program
Szolgáltató a korábban a Praxis Platform Program keretében működtetett gondozási programot a továbbiakban az Alma+ Hűségprogram keretében önálló programként Praxis Platform Gondozási Program összefoglaló név alatt kívánja folytatni, azzal, hogy a már megkezdett gondozási programok eredeti feltételeik szerint befejeződnek. Új gondozási programot az Alma Gyógyszertárak már csak az Alma+ Hűségprogramhoz csatlakozott Vásárlók részére indíthatnak az Alma Gyógyszertárakban közzétett és időről-időre aktualizált Praxis Platform Gondozási Program Felhasználási Feltételeknek megfelelően.
- Személyes adatok védelme
A személyes adatok védelmére vonatkozó rendelkezések a Szolgáltató Adatvédelmi Tájékoztatójában találhatók, amely az Alma+ Mobilalkalmazásban Alma+ Hűségprogram webhelyén érhető el.
- Alma+ Hűségprogram tagság megszüntetése
Az Alma+ Hűségprogram tagsága megszüntethető az Alma+ mobilalkalmazásban, valamint az Alma+ Hűségprogram webhelyén. A Szolgáltató fenntartja a jogot a tagság megszüntetésére, ha a Vásárló 6 hónapon keresztül nem használja a kártyáját. A Szolgáltató továbbá jogosult a Vásárló kizárására a programból vagy annak bármely eleméből, ha a Vásárló nem felel meg a jelen ÁSZF-nek vagy bármely speciális kedvezmény vagy Szolgáltatás külön feltételeinek vagy bármilyen más módon megsérti az Alma+ Hűségprogramot. A tagság a megszüntetés bejelentését követő 15. nap elteltével szűnik meg. A tagság bármely okból történő megszűnése esetén a megszűnés pillanatáig összegyűjtött, de fel nem használt pontok és kuponok érvénytelenné válnak, és ezzel összefüggésben a Vásárló semmilyen igény, kompenzáció vagy kártérítés előterjesztésére nem jogosult a Szolgáltatóval vagy az adott Alma Gyógyszertárral szemben.
- Vegyes rendelkezések
A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF módosítására. Az új ÁSZF az Alma+ mobilalkalmazásban és az Alma+ Hűségprogram webhelyén történő közzétételt követően érvényes, amely változásról a mobilalkalmazásban az értesítések funkcióban, illetve a regisztráció során megadott e-mail címre küldött e-mail útján a Vásárló értesítést kap. Ha az értesítést követően a Vásárló továbbra is használja az Alma+ hűségkártyát, úgy azzal hozzájárul az ÁSZF módosításához.
A jelen szerződésben foglalt bármely jog vagy rendelkezés gyakorlásának vagy betartatásának elmulasztása nem jelenti az ilyen jogról vagy rendelkezésről való lemondást. Amennyiben a jelen szerződés bármelyik feltételét az illetékes bíróság érvénytelennek találja, a Vásárló is egyetért abban, hogy a bíróságnak törekednie kell a feleknek a rendelkezésben foglalt eredeti szándékának érvényre juttatására, és a jelen szerződés egyéb rendelkezései teljes mértékben érvényesek és hatályban maradnak.
A szerződés azon rendelkezései, amelyek célja a jelen Általános Szerződési Feltételek megszűnését követően történő hatályban maradás, a jelen Általános Szerződési Feltételek megszűnését követően is hatályosak maradnak.
Jelen szerződést és az mobilalkalmazás használatát Magyarország és az Európai Unió jogszabályai szabályozzák.
A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek.
A szerződés nyelve magyar.
Az ÁSZF elfogadása kizárólag egyszer, a regisztráció során kerül elmentésre a Szolgáltató által a felhasználói adatok részeként.
Szolgáltató nem rendelkezik a szolgáltatási tevékenységére vonatkozó magatartási kódexszel.
Az ÁSZF korábban hatályos verzióit Szolgáltató tárolja.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2024. november 4. napján lépnek hatályba, és visszavonásig érvényesek.
Vissza a kezdőoldalra