Patikai Szolgáltatások ÁSZF
Alma+ Patikai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
(a továbbiakban „ÁSZF”)
1. Általános rendelkezések
Az Alma+ Patikai Szolgáltatások jelen felhasználási feltételei az Alma Gyógyszertárak márkanév alatt működő franchise hálózat egyes tagjai („ALMA Gyógyszertár” vagy „Szolgáltató”) által, saját felelősségükre közvetlenül a vásárlóknak („Vásárlók”) nyújtott vásárlói kedvezmények és patikai szolgáltatások („Alma+ Patikai Szolgáltatások”) igénybevételének feltételeit tartalmazza.
Az Alma+ Szolgáltatások az Alma Gyógyszertárak franchise hálózatot működtető Patika Management Kft (székhely: 1061 Budapest, Király u. 12., cégjegyzékszám: 01-09-904789, továbbiakban: „Patika Management”) által üzemeltetett Alma+ Hűségprogram digitális felületein érhető el.
Az Alma+ Patikai szolgáltatások célja, hogy Alma+ Hűségprogram digitális felületeit kihasználva megteremtse annak lehetőségét, hogy az Alma Gyógyszertárak franchise hálózat tagjai saját vásárlói kedvezményeket és patikai szolgáltatásokat hirdethessenek meg és kihasználva a digitális eszközök nyújtotta lehetőségeket hatékonyan juttathassanak el közvetlenül a Vásárlókhoz.
Az Alma+ Patikai Szolgáltatások jelenleg az alábbi fő funkciókat biztosítja a szolgáltatásokat igénybe venni kívánó Vásárlók számára:
- specifikusan egy bizonyos Alma Gyógyszertár által meghirdetett és kizárólag az adott akciót meghirdető Alma Gyógyszertárban beváltható patikai kuponok (a továbbiakban „Alma+ patikai kuponok”) által nyújtott vásárlói kedvezmények igénybevétele;
- az egyre bővülő gyógyszerészi egészségügyi tanácsadás igénybevételének elősegítése a kiválasztott Alma Gyógyszertárakban;
- az Alma+ Patikai Szolgáltatások keretén belül a későbbiekben meghirdetett egyéb kedvezmények, akciók és szolgáltatások (továbbiakban „Alma+ speciális patikai kedvezmények”);
Az Alma+ Patikai Szolgáltatásokkal kapcsolatos aktuális információk az Alma+ Hűségprogram webhelyén (www.almapatika.hu/huseg), az Alma + mobilalkalmazáson, illetve a Alma Gyógyszertárakban érhetőek el.
Az egyes Alma Gyógyszertárak önállóan döntenek arról, hogy részt vesznek-e és ha igen akkor milyen feltételekkel az Alma+ Patikai Szolgáltatásokban. Ennek megfelelően az Alma+ Patikai Szolgáltatások program keretében az egyes Alma Gyógyszertárakban elérhető kedvezmények és szolgáltatások köre és azok feltételei patikánkként eltérhetnek.
Jelen ÁSZF tartalmazza az egyes Alma Gyógyszertárak által az Alma+ Patikai Szolgáltatások körében meghirdetett vásárlói programok keretében elérhető kedvezmények és patika szolgáltatások igénybevételének általános szerződési feltételeit. Személyes adatainak kezelését az Adatkezelési Tájékoztató szabályozza.
2. Az Alma+ Patikai Szolgáltatások igénybevétele
Az Alma+ Patikai Szolgáltatásokat minden olyan, az Alma+ Hűségprogramban már regisztrált természetes személy igénybe veheti, aki elfogadja a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési Tájékoztatót.
Alma+ Patikai Szolgáltatásokat az Alma+ Hűségprogram digitális felületeinek és eszközeinek (az Alma+ mobilalkalmazás és Alma+ Hűségprogram webhely) segítségével az adott szolgáltatást meghirdető Alma Gyógyszertárban az általa meghatározott feltételek szerint igénybe venni.
Az Alma+ Hűségprogramba történő regisztrációval egyidejűleg a Vásárló elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és kijelenti, hogy megértette és tudomásul vette annak tartalmát.
3. Alma+ patikai kuponok
Az Alma Gyógyszertárak – időről-időre – különböző kuponakciókat hirdetnek meg a Vásárlók részére a jogszabályok által megengedett termékkörre.
Az előre meghirdetett kuponkínálatot a Vásárló az Alma+ Hűségprogram online felületein (az Alma+ Hűségprogram webhelyén és az Alma+ Mobilalkalmazásban) érheti el és a kupon aktiválását követően az adott Alma+ patikai kuponakciót meghirdető gyógyszertárban az Alma+ hűségkártyával válthatja be.
A patikai kuponok tartalma, így különösen az általuk biztosított kedvezmények mértéke minden esetben az Alma+ Hűségprogram digitális online felületein (az Alma+ Hűségprogram webhelyén és az Alma+ mobilalkalmazásban) kerül részletezésre és a patikai kuponok a felhasználói fiókon belül aktiválhatók.
4. Gyógyszerészi tanácsadás
Az Alma+ Patikai Szolgáltatások keretében a Vásárlóknak lehetőségük nyílik arra, hogy az általuk kiválasztott patikában egészségügyi felvilágosító és patikai tanácsadás céljából időpontot foglaljanak. A gyógyszerészi tanácsadás a kiválasztott Alma Gyógyszertár által, az alaptevékenysége körében, a vonatkozó egészségügyi szabályok betartásával a saját szakmai felelősségére nyújtott egészségügyi szaktanácsadás, amelynek elősegítése céljából a Vásárló az Alma+ mobilalkalmazáson keresztül saját magára és egészségügyi állapotára vonatkozóan személyes adatokat oszthat meg a kiválasztott Alma Gyógyszertárral. A gyógyszerészi tanácsadás igénybevételének feltétele az erre vonatkozó külön általános szerződési feltétel és adatkezelési tájékoztató elfogadása.
5. Alma+ speciális patikai kedvezmények
Az Alma+ Patikai Szolgáltatások keretén belül az egyes Alma Gyógyszertárak esetileg vagy állandó jelleggel speciális, személyre szabott patikai kedvezményeket hirdethetnek meg a jogszabályok által megengedett termékkörre. A kedvezmény mértéke és az adott termékre való beválthatósága patikánként és fogyasztói csoportonként is eltérhet. Egy terméken egyszerre csak egyfajta kedvezmény érvényesül, párhuzamos akciók esetén minden esetben nagyobb kedvezmény az irányadó.Az Alma+ speciális patikai kedvezmények tartalma, így különösen az általuk biztosított kedvezmények mértéke minden esetben az Alma+ Hűségprogram digitális online felületein (az Alma+ Hűségprogram webhelyén és az Alma+ mobilalkalmazásban) kerül részletezésre és a speciális patikai kedvezmények az arra feljogosított Vásárló felhasználói fiókján belül aktiválhatók.
6. Személyes adatok védelme
A személyes adatok védelmére vonatkozó rendelkezések az Alma+ Patikai Szolgáltatások Adatvédelmi Tájékoztatójában találhatók, amely az Alma+ Mobilalkalmazásban és Alma+ Hűségprogram webhelyén érhető el.
7. Vásárlók jogai és felelőssége
A Vásárló tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy az Alma+ Patikai Szolgáltatások körében nyújtott szolgálatatások az adott szolgáltatást nyújtó Alma Gyógyszertár, mint külső szolgáltató saját szolgáltatása, amelyet saját kockázatára és felelősségére vesz igénybe a Vásárló. Ennek megfelelően az Alma+ mobilalkalmazást működtető Patika Management semmilyen felelősséget nem vállal az Alma+ Patikai Szolgáltatásokért, a Vásárló pedig tudomásul veszi, hogy ha és amennyiben az Alma+ Patikai Szolgáltatásokkal kapcsolatban bármilyen igényt kíván érvényesíteni, akkor minden ilyen igényt köteles az adott szolgáltatást nyújtó Alma Gyógyszertárral szemben érvényesíteni, azzal, hogy az Alma Gyógyszertárak az Alma+ Patikai Szolgáltatások körében nem vállalnak szavatosságot arra, hogy (i) a szolgáltatás teljes mértékben megfelel a Vásárló igényeinek, (ii) a szolgáltatás folyamatos, időszerű, biztonságos és hibamentes, vagy (iii) a szolgáltatásban előforduló hibák kijavításra kerülnek.
Alma+ Patikai Szolgáltatásokat nyújtó Alma Gyógyszertárak kizárólag súlyos gondatlanság, illetve szándékosság következtében előállott károkért felelnek és a kártérítési felelősségük nem terjed ki a káresemény következtében elmaradt hasznokra és a következménykárra. A jelen bekezdésben foglalt korlátozás nem alkalmazandó az életet, testi épséget, egészséget károsító, felróható magatartásért való felelősségre és a patika szándékos magatartásából eredő károkozásra.
Az Alma+ Patikai Szolgáltatások tartalmazhatnak hivatkozásokat (linkeket) amelyek más szolgáltatók webhelyeire irányítanak. Sem a Patika Management, sem az Alma Gyógyszertárak nem vállalnak felelősséget az ilyen szolgáltatók adatkezelési gyakorlatáért és egyéb tevékenységéért.
8. A Patika Management jogai és felelőssége
Patika Management nem felel a partner patikák Vásárlókkal szembeni teljesítéseiért, különös tekintettel a náluk vásárolt árukkal és szolgáltatásokkal kapcsolatos szavatossági és jótállási igényekért, illetve termékfelelősségi kötelezettségekért. A partner patikáknál beszerzett árukkal és szolgáltatásokkal kapcsolatos reklamációkat és igényeket a Vásárlóknak közvetlenül velük szemben kell rendezniük.
A Patika Management az Alma+ mobilalkalmazáson elérhető Alma+ Patikai Szolgáltatás bármely elemét bármikor egyoldalúan módosíthatja vagy törölheti. Módosítás esetén az ÁSZF frissítésre kerül. Az új ÁSZF a mobilalkalmazásban és a www.almapatika.hu/huseg honlapon történő közzétételt követően érvényes, amely változásról az értesítések funkcióban illetve a regisztráció során megadott e-mail címre küldött e-mail útján a Vásárló értesítést kap. Ha az értesítést követően a Vásárló továbbra is használja az Alma+ mobilalkalmazást, úgy azzal hozzájárul az ÁSZF módosításához.
Tekintettel arra, hogy Patika Management az Alma+ Hűségprogramra vonatkozó külön ÁSZF rendelkezéseivel összhangban jogosult az Alma+ Hűségprogram bármely elemét, annak jellemzőit, a nyújtott kedvezmények feltételrendszerét, illetve a hűségprogramban résztvevő partnerek körét bármikor egyoldalúan megváltoztatni, vagy akár a hűségprogramot a felhasználók 90 napos határidővel történő előzetes értesítése mellett bármikor befejezni, ezért ha az Alma+ Hűségprogramban ilyen változás következik be, vagy az leállításra kerül, úgy Patika Management jogosult a változást az Alma+ Hűségprogramra vonatkozó külön ÁSZF rendelkezéseivel összhangban az Alma+ Patikai Szolgáltások körében is haladéktalanul átvezetni azzal, hogy a változásról a Vásárlót az Alma+ mobilalkalmazás ÁSZF-jének módosítására vonatkozó értesítés szabályi szerint tájékoztatja.
9. Vegyes rendelkezések
A Patika Management bármikor jogosult a jelen ÁSZF módosítására. Az új ÁSZF az Alma+ mobilalkalmazásban és az Alma+ Hűségprogram webhelyén történő közzétételt követően érvényes, amely változásról a mobilalkalmazásban az értesítések funkcióban, illetve a regisztráció során megadott e-mail címre küldött e-mail útján a Vásárló értesítést kap. Ha az értesítést követően a Vásárló továbbra is használja az Alma+ hűségkártyát, úgy azzal hozzájárul az ÁSZF módosításához.
A jelen szerződésben foglalt bármely jog vagy rendelkezés gyakorlásának vagy betartatásának elmulasztása nem jelenti az ilyen jogról vagy rendelkezésről való lemondást. Amennyiben a jelen szerződés bármelyik feltételét az illetékes bíróság érvénytelennek találja, a Vásárló is egyetért abban, hogy a bíróságnak törekednie kell a feleknek a rendelkezésben foglalt eredeti szándékának érvényre juttatására, és a jelen szerződés egyéb rendelkezései teljes mértékben érvényesek és hatályban maradnak.
A szerződés azon rendelkezései, amelyek célja a jelen Általános Szerződési Feltételek megszűnését követően történő hatályban maradás, a jelen Általános Szerződési Feltételek megszűnését követően is hatályosak maradnak.
Jelen szerződést Magyarország és az Európai Unió jogszabályai szabályozzák.
A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek.
A szerződés nyelve magyar.
Az ÁSZF elfogadása kizárólag egyszer, a regisztráció során kerül elmentésre a Szolgáltató által a felhasználói adatok részeként.
Szolgáltató nem rendelkezik a szolgáltatási tevékenységére vonatkozó magatartási kódexszel.
Az ÁSZF korábban hatályos verzióit Szolgáltató tárolja.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2025. november 17. napján lépnek hatályba, és visszavonásig érvényesek.
Vissza a kezdőoldalra