Alma+ Patikai Szolgáltatások ÁSZF
Alma+ Patikai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
(a továbbiakban „ÁSZF”)
- Általános rendelkezések
Az Alma+ Patikai Szolgáltatások jelen felhasználási feltételei az Alma Gyógyszertárak márkanév alatt működő franchise hálózat egyes tagjai („ALMA Gyógyszertár” vagy „Szolgáltató”) által, saját felelősségükre közvetlenül a vásárlóknak („Vásárlók”) nyújtott vásárlói kedvezmények és patikai szolgáltatások („Alma+ Patikai Szolgáltatások”) igénybevételének feltételeit tartalmazza.
Az Alma+ Szolgáltatások az Alma Gyógyszertárak franchise hálózatot működtető Patika Management Kft (székhely: 1061 Budapest, Király u. 12., cégjegyzékszám: 01-09-904789, továbbiakban: „Patika Management”) által üzemeltetett Alma+ Hűségprogram digitális felületein érhető el.
Az Alma+ Patikai szolgáltatások célja, hogy Alma+ Hűségprogram digitális felületeit kihasználva megteremtse annak lehetőségét, hogy az Alma Gyógyszertárak franchise hálózat tagjai saját vásárlói kedvezményeket és patikai szolgáltatásokat hirdethessenek meg és kihasználva a digitális eszközök nyújtotta lehetőségeket hatékonyan juttathassanak el közvetlenül a Vásárlókhoz.
Az Alma+ Patikai Szolgáltatások jelenleg az alábbi fő funkciókat biztosítja a szolgáltatásokat igénybe venni kívánó Vásárlók számára:
- specifikusan egy bizonyos Alma Gyógyszertár által meghirdetett és kizárólag az adott akciót meghirdető Alma Gyógyszertárban beváltható patikai kuponok (a továbbiakban „Alma+ patikai kuponok”) által nyújtott vásárlói kedvezmények igénybevétele;
- az egyre bővülő gyógyszerészi egészségügyi tanácsadás igénybevételének elősegítése a kiválasztott Alma Gyógyszertárakban;
- az Alma+ Patikai Szolgáltatások keretén belül a későbbiekben meghirdetett egyéb kedvezmények, akciók és szolgáltatások (továbbiakban „Alma+ speciális patikai kedvezmények”);
Az Alma+ Patikai Szolgáltatásokkal kapcsolatos aktuális információk az Alma+ Hűségprogram webhelyén (www.almapatika.hu/huseg), az Alma + mobilalkalmazáson, illetve a Alma Gyógyszertárakban érhetőek el.
Az egyes Alma Gyógyszertárak önállóan döntenek arról, hogy részt vesznek-e és ha igen akkor milyen feltételekkel az Alma+ Patikai Szolgáltatásokban. Ennek megfelelően az Alma+ Patikai Szolgáltatások program keretében az egyes Alma Gyógyszertárakban elérhető kedvezmények és szolgáltatások köre és azok feltételei patikánkként eltérhetnek.
Jelen ÁSZF tartalmazza az egyes Alma Gyógyszertárak által az Alma+ Patikai Szolgáltatások körében meghirdetett vásárlói programok keretében elérhető kedvezmények és patika szolgáltatások igénybevételének általános szerződési feltételeit. Személyes adatainak kezelését az Adatkezelési Tájékoztató szabályozza.
- Az Alma+ Patikai Szolgáltatások igénybevétele
Az Alma+ Patikai Szolgáltatásokat minden olyan, az Alma+ Hűségprogramban már regisztrált természetes személy igénybe veheti, aki elfogadja a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési Tájékoztatót.
Alma+ Patikai Szolgáltatásokat az Alma+ Hűségprogram digitális felületeinek és eszközeinek (az Alma+ mobilalkalmazás és Alma+ Hűségprogram webhely) segítségével az adott szolgáltatást meghirdető Alma Gyógyszertárban az általa meghatározott feltételek szerint igénybe venni.
Az Alma+ Hűségprogramba történő regisztrációval egyidejűleg a Vásárló elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és kijelenti, hogy megértette és tudomásul vette annak tartalmát.
- Alma+ patikai kuponok
Az Alma Gyógyszertárak – időről-időre – különböző kuponakciókat hirdetnek meg a Vásárlók részére a jogszabályok által megengedett termékkörre.
Az előre meghirdetett kuponkínálatot a Vásárló az Alma+ Hűségprogram online felületein (az Alma+ Hűségprogram webhelyén és az Alma+ Mobilalkalmazásban) érheti el és a kupon aktiválását követően az adott Alma+ patikai kuponakciót meghirdető gyógyszertárban az Alma+ hűségkártyával válthatja be.
A patikai kuponok tartalma, így különösen az általuk biztosított kedvezmények mértéke minden esetben az Alma+ Hűségprogram digitális online felületein (az Alma+ Hűségprogram webhelyén és az Alma+ mobilalkalmazásban) kerül részletezésre és a patikai kuponok a felhasználói fiókon belül aktiválhatók.
- Személyes adatok védelme
A személyes adatok védelmére vonatkozó rendelkezések az Alma+ Hűségprogram Adatkezelési Tájékoztatójában találhatók, amely az Alma+ Mobilalkalmazásban és Alma+ Hűségprogram webhelyén érhető el.
- Vásárlók jogai és felelőssége
A Vásárló tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy az Alma+ Patikai Szolgáltatások körében nyújtott szolgálatatások az adott szolgáltatást nyújtó Alma Gyógyszertár, mint külső szolgáltató saját szolgáltatása, amelyet saját kockázatára és felelősségére vesz igénybe a Vásárló. Ennek megfelelően az Alma+ mobilalkalmazást működtető Patika Management semmilyen felelősséget nem vállal az Alma+ Patikai Szolgáltatásokért, a Vásárló pedig tudomásul veszi, hogy ha és amennyiben az Alma+ Patikai Szolgáltatásokkal kapcsolatban bármilyen igényt kíván érvényesíteni, akkor minden ilyen igényt köteles az adott szolgáltatást nyújtó Alma Gyógyszertárral szemben érvényesíteni, azzal, hogy az Alma Gyógyszertárak az Alma+ Patikai Szolgáltatások körében nem vállalnak szavatosságot arra, hogy (i) a szolgáltatás teljes mértékben megfelel a Vásárló igényeinek, (ii) a szolgáltatás folyamatos, időszerű, biztonságos és hibamentes, vagy (iii) a szolgáltatásban előforduló hibák kijavításra kerülnek.
Alma+ Patikai Szolgáltatásokat nyújtó Alma Gyógyszertárak kizárólag súlyos gondatlanság, illetve szándékosság következtében előállott károkért felelnek és a kártérítési felelősségük nem terjed ki a káresemény következtében elmaradt hasznokra és a következménykárra. A jelen bekezdésben foglalt korlátozás nem alkalmazandó az életet, testi épséget, egészséget károsító, felróható magatartásért való felelősségre és a patika szándékos magatartásából eredő károkozásra.
Az Alma+ Patikai Szolgáltatások tartalmazhatnak hivatkozásokat (linkeket) amelyek más szolgáltatók webhelyeire irányítanak. Sem a Patika Management, sem az Alma Gyógyszertárak nem vállalnak felelősséget az ilyen szolgáltatók adatkezelési gyakorlatáért és egyéb tevékenységéért.
- A Patika Management jogai és felelőssége
Patika Management nem felel a partner patikák Vásárlókkal szembeni teljesítéseiért, különös tekintettel a náluk vásárolt árukkal és szolgáltatásokkal kapcsolatos szavatossági és jótállási igényekért, illetve termékfelelősségi kötelezettségekért. A partner patikáknál beszerzett árukkal és szolgáltatásokkal kapcsolatos reklamációkat és igényeket a Vásárlóknak közvetlenül velük szemben kell rendezniük.
A Patika Management az Alma+ mobilalkalmazáson elérhető Alma+ Patikai Szolgáltatás bármely elemét bármikor egyoldalúan módosíthatja vagy törölheti. Módosítás esetén az ÁSZF frissítésre kerül. Az új ÁSZF a mobilalkalmazásban és a www.almapatika.hu/huseg honlapon történő közzétételt követően érvényes, amely változásról az értesítések funkcióban illetve a regisztráció során megadott e-mail címre küldött e-mail útján a Vásárló értesítést kap. Ha az értesítést követően a Vásárló továbbra is használja az Alma+ mobilalkalmazást, úgy azzal hozzájárul az ÁSZF módosításához.
Tekintettel arra, hogy Patika Management az Alma+ Hűségprogramra vonatkozó külön ÁSZF rendelkezéseivel összhangban jogosult az Alma+ Hűségprogram bármely elemét, annak jellemzőit, a nyújtott kedvezmények feltételrendszerét, illetve a hűségprogramban résztvevő partnerek körét bármikor egyoldalúan megváltoztatni, vagy akár a hűségprogramot a felhasználók 90 napos határidővel történő előzetes értesítése mellett bármikor befejezni, ezért ha az Alma+ Hűségprogramban ilyen változás következik be, vagy az leállításra kerül, úgy Patika Management jogosult a változást az Alma+ Hűségprogramra vonatkozó külön ÁSZF rendelkezéseivel összhangban az Alma+ Patikai Szolgáltások körében is haladéktalanul átvezetni azzal, hogy a változásról a Vásárlót az Alma+ mobilalkalmazás ÁSZF-jének módosítására vonatkozó értesítés szabályi szerint tájékoztatja.
- Vegyes rendelkezések
A Patika Management bármikor jogosult a jelen ÁSZF módosítására. Az új ÁSZF az Alma+ mobilalkalmazásban és az Alma+ Hűségprogram webhelyén történő közzétételt követően érvényes, amely változásról a mobilalkalmazásban az értesítések funkcióban, illetve a regisztráció során megadott e-mail címre küldött e-mail útján a Vásárló értesítést kap. Ha az értesítést követően a Vásárló továbbra is használja az Alma+ hűségkártyát, úgy azzal hozzájárul az ÁSZF módosításához.
A jelen szerződésben foglalt bármely jog vagy rendelkezés gyakorlásának vagy betartatásának elmulasztása nem jelenti az ilyen jogról vagy rendelkezésről való lemondást. Amennyiben a jelen szerződés bármelyik feltételét az illetékes bíróság érvénytelennek találja, a Vásárló is egyetért abban, hogy a bíróságnak törekednie kell a feleknek a rendelkezésben foglalt eredeti szándékának érvényre juttatására, és a jelen szerződés egyéb rendelkezései teljes mértékben érvényesek és hatályban maradnak.
A szerződés azon rendelkezései, amelyek célja a jelen Általános Szerződési Feltételek megszűnését követően történő hatályban maradás, a jelen Általános Szerződési Feltételek megszűnését követően is hatályosak maradnak.
Jelen szerződést Magyarország és az Európai Unió jogszabályai szabályozzák.
A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek.
A szerződés nyelve magyar.
Az ÁSZF elfogadása kizárólag egyszer, a regisztráció során kerül elmentésre a Szolgáltató által a felhasználói adatok részeként.
Szolgáltató nem rendelkezik a szolgáltatási tevékenységére vonatkozó magatartási kódexszel.
Az ÁSZF korábban hatályos verzióit Szolgáltató tárolja.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2024. november 4. napján lépnek hatályba, és visszavonásig érvényesek.
Vissza a kezdőoldalra