Alma gógyszertárak

Gyógyszertárkereső

Az egészséges életmód manapság minden korábbinál nagyobb tömegeket mozgat meg. Ebben természetesen fontos szerep jut az influencereknek...

smoothie alapanyagok az energikussag szolgalataban 16 9Az egészséges életmód manapság minden korábbinál nagyobb tömegeket mozgat meg. Ebben természetesen fontos szerep jut az influencereknek és annak a hullámnak, miszerint divat lett odafigyelni az egészség megőrzésére és a normál testsúlyra. Mindezek érdekében korszerű alapanyagok közül válogathatunk, pedig néha a legegyszerűbb összetevőkből készülhetnek a szervezet számára igazán hasznos finomságok. A smoothie sokak mindennapjainak képezi részét, és ahányféle zöldség, gyümölcs létezik, annyiféle ízkombinációban valósítható meg az ital, amit ízlés szerinti sűrűséggel készíthetsz. Lássuk, mit érdemes a turmixgépbe tenni!

Banán akár fagyasztva is

A banán kitűnő szénhidrátforrás, és bár diétában sok szakember nem javasolja, de ha edzéssel is kiegészíted mindennapjaid, akkor jól jöhet a természetes energiaforrás. A banánban megtalálható kálium hozzájárul a csontok egészségéhez, triptofán tartalma pedig szerotoninná alakul a testben, ami a jó hangulat érdekében nem elhanyagolható. Egy banán elegendő a turmixba, érdemes fagyasztott formában is kipróbálni, így ugyanis mennyei krémes állata lesz a smoothie-nak.

Zabpehely: energia a mindennapokban

A zabpehely rendszeresen szerepel az olyan korszerű, egészséges receptek alapanyagai között, melyet a súlycsökkentést célként kitűzők is bátran fogyaszthatnak. Kitűnő lassú felszívódású szénhidrátforrás, gazdag rostokban, és segít a vércukorszint stabilizálásában. Néha érdemes túllépni a hagyományos zabkásán, és akár gyümölcsökkel leturmixolva is fogyaszthatod az alapanyagot. Az apró szemű zabpehellyel a legkönnyebb dolgozni, és beáztatás nélkül is a smoothie-ba kerülhet az.

Lenmagolaj és lenmagpehely

A szervezet számára nélkülözhetetlen Omega-zsírsavakat lenmag fogyasztásával könnyedén bevihetjük. A lenmagolaj mellett a lenmag pelyhesített változata, a lenmagpehely is remek választás lehet. Csempéssz minden nap egy keveset a smoothie-ba, ízén nem fog változtatni, de értékes rostokkal és zsírsavakkal mégis feltölti majd szervezeted az alapanyag.

Mogyoróvaj

Mogyoró és édesítőszer felhasználásával aprítógépben vagy turmixban egészséges mogyoróvaj készíthető. A jó zsírok és rostok megtámogatják a fogyást, ízletessé teszik a smoothie-t, és energiával is ellátnak hosszú órákra.

Bogyós gyümölcsök

Magas antioxidáns tartalmuknak és a bennük megtalálható mikrotápanyagoknak köszönhetik népszerűségüket a bogyós gyümölcsök. Szuperélelmiszerként is számon tarthatjuk azokat, és legjobb, ha fagyasztva szerezzük be őket, hiszen egyébként gyorsan megromlanak.

Maca por az energikus mindennapokért

Megéri a smoothiet olyan superfoodokkal is kiegészíteni, mint például a maca por. Hozzájárul a férfi és női hormonrendszer normális működéséhez, valamint energiával lát el a nap folyamán magas vitamin-és ásványi anyag tartalmának köszönhetően is. A gyümölcsök kiválóan elveszik az ízét, így csak jótékony hatásait élvezheted.

Írta: Kiss Anita

facebook-share Megosztás